onsdag 10 oktober 2012

Tidig morgonpromenad

Idag är min tredje dag hemma från jobbet pga en urtrist maginfluensabasill som flög på mig i söndags kväll. Efter en riktig magsjuka är man ju som en" klubbad oxe" i ett par dagar efteråt. Först igår kunde jag äta lite soppa och smörgåsrån och idag känns det ännu bättre så imorgon får det bli arbete igen. Efter allt sängliggande så har jag fått ont i ryggen och i morse var jag så trött på sängen att jag klädde på mig och gick ut tidigt med kameran och var med när solen försökte kämpa sig fram genom morgondimman.
Förstår inte varför man inte går upp för att se detta oftare för det är ju så vackert.








Ser ut lite som nattfrost men än så länge är det bara daggdroppar på min rödbladiga törel.

Hoppas att korna i hagen också njuter av sina sista dagar ute i det fria sen är det stallet som gäller för dom i några månader framöver.

Min perenna blodsdroppe blommar än.

Körsbärsbenved med sina alldeles rosa löv.

Önskar Er en underbar dag!
Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig tid att skriva en hälsning.Jag läser alla med glädje!