söndag 26 februari 2012

2 lyckliga vinnare!

Nu har jag haft dragning på min tävling där det gällde att lista ut vilken blomma frökapslarna kom  från och alla som har deltagit i tävlingen gissade på Malva, vilket naturligtvis är rätt, närmare bestämt en Myskmalva.
Först hade jag tänkt dra en vinnare men jag har beslutat mig för att göra två personer glada istället.

VINNARE av var sitt par trädgårdshandskar i glada färger är....

Kerstin med bloggen Blommor i sanden

Berit med bloggen My rented garden



Myskamalva

7 kommentarer:

  1. Grattis till de lyckliga vinnarna och tack för en kul tävling!
    Ha en skön söndag!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnarna!//HELEN

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnarna!
    Ha ett eriktigt fint söndagsmys!

    Kram, Lisa

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnarna, och tack för en rolig tävling.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinnarna!
    Tack för en roligt tävling!

    SvaraRadera
  6. Åh, vad glad jag blev när jag såg din kommentar hos mig om att jag har vunnit! :-) Vilka underbara trädgårdsvantar! Det är just mycket färg som behövs för tillfället. :-)
    Ha en riktigt trevlig kväll!

    SvaraRadera
  7. ÅÅ vann jag?? så kul!!!!Dessa vantar ska bäras med glädje:)mailar dig...
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva en hälsning.Jag läser alla med glädje!