måndag 21 januari 2013

Söndagsfoto - Form

Har länge tänkt att jag skulle hänga med på Suss utmaning Söndagsfoto men tiden har bar runnit ifrån mig men idag hoppar jag på trots att det faktiskt hunnit bli måndag men det bryr jag mig inte om.
Min bild på temat form har några säkert sett tidigare men jag tyckte den passade så bra in så jag visar den igen.
Trädet står på stranden i Baskemölla och ser ut så här av naturen...man skulle kanske tro att någon varit framme med lite färg och målat men så är det inte.
Ser ni älvan som står i trädet? enligt sägnen så går älvan ut från trädet tidigt på morgonen när dimman står över stranden men när dimman försvinner och dagen nalkas är hon åter fast i sitt träd.

titta gärna in till Suss för att se flera bidrag
http://sussokai.blogspot.se/2013/01/sondagsfoto-form.html

3 kommentarer:

  1. Vilket träd :) ser ju verkligen ut som en älva :) tala om former :) vilken kul tolkning :) Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Ja se denna natur Man blir inte klok på den.
    Ha en fin vecka.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  3. The reason My partner and i i never thought of the?
    Also visit my page ; Background Check

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att skriva en hälsning.Jag läser alla med glädje!